چیچست نیوز
صفحه اصلی > بین الملل :  شروع طوفانی تردز در کمتر از 72 ساعت/همه چیزدرباره اپلیکیشن تردز

 شروع طوفانی تردز در کمتر از 72 ساعت/همه چیزدرباره اپلیکیشن تردز

 شروع طوفانی تردز در کمتر از 72 ساعت/همه چیزدرباره اپلیکیشن تردز

 

  تردز اپلیکیشن مبتنی بر اینستاگرام در حالی شب چهارشنبه راه‌اندازی شد که شروعی طوفانی داشته و تا صبح پنج‌شنبه بیش از 30 میلیون پروفایل فعال شده را ثبت کرده است

 

شروع طوفانی تردز در کمتر از 72 ساعت

ارسال شده در تاریخ 17 تیر 1402 توسط اسما کلهر

 

تردز اپلیکیشن مبتنی بر اینستاگرام در حالی شب چهارشنبه راه‌اندازی شد که شروعی طوفانی داشته و تا صبح پنج‌شنبه بیش از 30 میلیون پروفایل فعال شده را ثبت کرده است

 

به گزارش تکناک، اپلیکیشن جدید اینستاگرام به نام تردز به نظر می‌رسد می‌تواند پرطرفدار باشد. مارک زاکربِرگ گفته است که تا صبح روز شنبه، در این اپلیکیشن بیش از 70 میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند و افرادی که آن را چک می‌کنند، بسیار فعال هستند. طبق داده‌های داخلی ، تاکنون بیش از 95 میلیون پست و 190 میلیون لایک به اشتراک گذاشته شده است.

 

همه این اتفاقات در کمتر از 72 ساعت روی داده است. اپلیکیشن در شب چهارشنبه برای iOS و اندروید منتشر شد (به طور قابل توجهی زودتر از زمان اصلی انتشار در روز پنج‌شنبه) و بسیاری از افراد آن را چک می‌کنند؛ در حال حاضر در برنامه‌های رایگان موجود در فروشگاه اپل، رتبه اول را دارد.

هنوز جای ویژگی‌های بسیاری در تردز خالی است. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید حساب Threads خود را بدون حذف حساب اینستاگرام خود حذف کنید و این اپلیکیشن ویژگی‌هایی مانند پیام‌های مستقیم (DM)، یک فید دنبال کننده‌ها به صورت زمان بندی معکوس یا یک ادغام برنامه‌ریزی شده با پروتکل فعالیت‌های غیر متمرکز ActivityPub را ندارد. اما این اعداد شرکت متا، شروعی امیدوار کننده برای رقیب جدید توییتر هستند.

تردز جایی برای اخبار و سیاست نیست

ارسال شده در تاریخ 17 تیر 1402 توسط پرنیان کاشانی

 

مدیر ارشد اینستاگرام  می گوید برنامه جدید تردز اینستاگرام هیچ کاری برای تشویق به انتشار محتوای سیاسی و اخبار جدی انجام نخواهد داد.

به گزارش تکناک، موسری نوشت راستی آزمایی، منفی بودن، و احتمال عدم صداقت که با سیاست و خبرهای جدی همراه است، ارزش تعامل یا درآمد افزایشی” را ندارد،. موضوعات فوق العاده زیادی مانند ورزش، موسیقی، مد، زیبایی، سرگرمی، و غیره وجود دارند که برای ساختن یک پلتفرم پرجنب و جوش بدون نیاز به ورود به سیاست یا اخبار جدی، کافی هستند. نقطه نظر قوی موسری در اینجا احتمالاً تحت تاثیر زمانی است که او خبرخوان فیسبوک را اداره می کرد.

 

در سال‌های اخیر، متا خود را از اخبار و سیاست دور کرده است، از جمله کاهش میزان محتوای سیاسی که کاربران در فیسبوک مشاهده می‌کنند. حتی در سال گذشته “News” را از فید فیسبوک حذف کرد. این شرکت همچنین به قانون جدیدی در کانادا که می‌خواهد از آن برای اخبار محلی پرداخت کند، پاسخ داده است که اخبار را از فیسبوک و اینستاگرام در این کشور حذف خواهد کرد.

 

رئیس اینستاگرام بعداً پاسخ اولیه خود را توضیح داد و اعلام کرد که در حالی که Threads اخبار یا سیاست را تشویق یا کاهش رتبه نخواهد داد.

ARDASHIR2023

سایت خبری مستقل ملی ومردمی چیچست نیوز: Chichest News, an independent national and public news site

دیدگاهتان را بنویسید