چیچست نیوز
صفحه اصلی > اقتصادی :  اندرباب ساخت میکروآپاتمانهای 25متری!

 اندرباب ساخت میکروآپاتمانهای 25متری!

 اندرباب ساخت میکروآپاتمانهای 25متری!

 

اندرباب حمایت وزیرمسکن از ساخت میکروآپارتمانهای 25متری!

 

 به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای مسکن تهران بزرگ ! قیمت هرواحد 25 متری یکمیلیاردتومان است!

خشاریارباقرپورخبرازساخت 20 هزار واحد #میکرو_آپارتمان داده افزودتا 40 هزارتا هم خواهندساخت! و این واحدها دارای نشیمن ! آشپزخانه ! اتاق خواب، سرویس حمام و دستشویی، پارکینگ و انباری به صورت دلخواه !! مبلمان متناسب با سایز واحد و اثاثیه کامل منزل است.

باقرپور میگوید چون پروانه ساخت میکرو آپارتمان مقدورنبودقانون را دور نزدیم اما با مجوز هتل آپارتمان با تعامل دولت! واردشدیم وبدون وام وتسهیلات مجوز ساخت گرفته ایم! و وزیرمسکن هم ازاین طرح ها تمام قدحمایت میکند.

 نه وزیرمسکن ونه باقرپورتوضیح نداده انداین میکرو ساختمانهای یک میلیاردتومنی که ظاهرا قراراست فقط به زوجهای جوان فروخته شوند، با چه تسهیلاتی و وامی واگذارخواهندکردیا باز به سرنوشت مسکن مهرهای ناقص الخلقه دچارشده و دلالان حواله زوجهای جوان را با سودی بخورنمیر ازچنگشان درمی آورند و باز دورتسلسل و قصهۀ معضل مسکن همچنان باقیست!

یکی ازابداع کنندگان این میکرو آپارتمانها با کمال . . . افاضه میفرماید این واحدها امروزنه یک انتخاب! بلکه الزامیست!. پُربیراهه نگفته ، به تعبیری آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته ولابد مفهوم  مدیریت بذرپاش به این معنی است که   دلخوش به این مقدارنباشید روحیات شما را عظمت می‌دیم وبعدازاینکه  شما را به مقام انسانیت رساندیم صاحبخانه تان میکنیم /الله اعلم

#میکرو_آپارتمان_مسکن_رایگان_وام_ربوی

ARDASHIR2023

سایت خبری مستقل ملی ومردمی چیچست نیوز: Chichest News, an independent national and public news site

دیدگاهتان را بنویسید